[Pardus-kullanicilari] RE: pardus da karar kıldım

Mahir kilic mahirkilic at msn.com
4 Ağu 2007 Cmt 14:23:22 EEST

son actigim baslikta daha tatmin edici cevaplar aldim tessekkurler

ben o zaman ubuntu ya da kubuntu ya geçmeden pardus kullanımına devam edeyim ama açılışta 6.8 sürümü gereksinim uyarısı sonrasında kde masa üstü 2 defa çöktü artık kullanılamaz uyarısını ortadan nasıl kaldırırım arkadaşım bana bunun ekran kartı sorunu oldugunu soledi ve hala ekran kartı sorununu çözemedim güncellemelerin içinde eax550 ati ekran kartının driverını bulamadım ve güncellemelerin hepsini yaptım eksik yok güncellemelerin içinde intel yongası yüklemeleri var onları yüklemedim benim sistemim amd ve nforce chipset kullanıyorum nvdia ile ilgili yüklemeleride iptal ettim orada en azından işime yaramıyacakları görerek yükledim hp yazıcı konika yazıcı logitec web cam ve benzeri vitrin ürünleri driverlerını indirmedim ekran kartımı yüklemeyi başarırsam o berly dediğimiz muhteşem diye adlandırdıgım özelliğe kavuşa bilirmiyim
teşekkürler
Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted