[Pardus-kullanicilari] KMess ses problemi

Montserrat mhackmail at gmail.com
4 Ağu 2007 Cmt 13:34:36 EEST

Yeni oluşturduğum kullanıcıda aynı sorun olmadı.
Root olarak çalıştırdığımda da hiç problem olmadı.
Eski kullanıcımda kmess'i kaldırıp kmessle ilgili bulduğum bütün
dosyaları farklı yerlere taşıyıp tekrar kurdum. Aynı problem devam
ediyor. Sanırım benim bu kullanıcının ayarlarından kaynaklanıyor. Ama
nasıl bir ayar ki sadece kmessi etkiliyor :S