[Pardus-kullanicilari] Linux ver.

Mahir kilic mahirkilic at msn.com
4 Ağu 2007 Cmt 12:53:46 EEST

linux un cok fazla versyonu var hangisi hangi alanda kullanılır bilgisini bulamadım
ben daha yeni geçtim linux a

hani windowsda
xp pro kurumsal
xp home ev kullanıcısı
xp server kurumsal prof network
xp starter edition ezik yazılım :)

bunlar var ve dahası hakkındada bilgi var ve hangisi kullanılmalı bilinir
ama linuxda deneme yanılma yöntemi ile seçicilk yaşıyorum önce suse sonra pardus şimdide ubuntu kubuntu vs. vb.
bilen bi arkadaşım yukarda satırladıgım gibi linuxu satırlarmı açıklamalı

hangisini yükliycemi keyfi olarak değilde bilerek kuracam
Kendinizi ifade edin: giriş sayfanızı Live.com ile istediğiniz biçimde tasarlayın.
http://www.live.com/getstarted