[Pardus-kullanicilari] Linux önerisi

Mahir kilic mahirkilic at msn.com
4 Ağu 2007 Cmt 11:39:27 EEST

ben pardus kullanıyorum ve çok sorun yaşıyorum yüklemelerde olsun açılışa vs.

amd 3.2 am2 cpu
gigabyte s2 anakart
1.5 gb ram
EAX550 Ati Ekran Kartı

donanımım bu şekilde pardus öncesindede suse kullandım ve pardus da yaşadıgım sorunlardan daha çogunu yaşadıgım için pardus a geçtim ama yukarıdada belirttim gibi sorun yaşıyorum ekran kartımı yüklemelerinde sorun yaşıyorum ve bu sayede 3d masa üstünden yararlanamıyorum

kıssadan hisse önerilerinizi bekliyorum hangi linux sürmünü kullanmam gerekir
evde kullanıyorum
internet ve oyun uygulamalarıyla uğraşıyorum
teşekkürler
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted