[Pardus-kullanicilari] Pardus live ve external sabit disk?

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
4 Ağu 2007 Cmt 02:43:54 EEST

On 04 August 2007 Saturday 02:00:45 Mehmet Selim İmre wrote:
> Necmettin Bey siz Live versiyonunu mu kullanıyorsunuz? Bahsedilen dosya
> otomatik olarak nasıl silinir?
>
> Teşekkürler..

Önce bir şeyi açıklığa kavuşturalım. Live (Çalışan) Pardus diske kurulmuyor
bildiğim kadarıyla. Live Pardus CD'den çalıştırılıyor. Dolayısıyla onu
çalıştırmak için harici bir disk değil CD sürücü gerek. Kurmak dediğinizde
Pardus Kurulan'a ihtiyacınız var demektir. Nasıl silindiğini ben tam olarak
bilemiyorum, sizi yanlış yönlendirmek istemem. Ama listeye tekrar
sorabilirsiniz (A ve B dosyalarının sistem açılışında otomatik silinmesini
istiyorum, nasıl yapabilirim?) diye.