[Pardus-kullanicilari] "Ynt: Pardus-kullanicilari toplumesajının içeriği..."

junior marco junior__marco80 at hotmail.com
4 Ağu 2007 Cmt 00:59:58 EEST

Merhaba arakdaşlar ben pardusa geçmeyi düşünüyorum ve geçemiyorum :D. Lafın kısası benim bir problemim var.
Pardusun ister live Cd ister Kurulum Cd sinden açamaya çalıştığım zaman logo ekranı geldikten sonra siyah ekranda takılı kalıyor.

Hata Olarak Şunu Söylüyor:

Desteklenmeyen Mod Lütfen 1280x1024 Moduna Ayarlayınız gibi ingilizce bir hata veriyor.

Sistemimi sorarsanız ? :

Amd Athlon +3000
512 Mb DDR 400 Veritech Ram
MSI Neo 2f-v2.0 Anakart