[Pardus-kullanicilari] 02.08.2007 tarihli güncelleme sonrası hata

Mustafa Sarı talganlicakrakbusgut at gmail.com
4 Ağu 2007 Cmt 00:37:49 EEST

Merhaba,

 Harddisk için aynı sorun bende de oldu. External hddimi başka
bilgisayarlarda da çok sık kullandığımdan bazen tanımamazlık yapıyordu.
Fakat, güncellemeden sonra takılı olan 120 gb (internal) hddimi, 3 e bölmüş
olduğum (Win, Pardus, Yedek) hddimin bile root harici kısımlarına
giremedim. Tanıması için sürekli hdd içindeki bilgileri öteye beriye taşımak
da imkansız gibi bir şey. Tüm günü öldürüyor. Sırf bu yüzden müzik arşivimi
yükleyemiyorum...

Valla böyle sorunlar yüzünden (bu ay itibariyle 2 GB) kota doldurmaktan
illallah demiş bulunmaktayım. Bu yükleme sonrası depolardan indirilen
programlar  cdler veya dvdler haline getirilip (kararlı sürümle birlikte),
yayımlansa ve her kararlı sürümde sadece güncellemeleri olan programlar
yayımlansa, arada depolardan yüklemek isteyenler yine yüklese (ek bir yük,
bir çalışma grubu gerektirse de) daha iyi olmaz mı acaba?
Böylece sınırsız indirme imkanı olmayan arkadaşlar (benim gibi) cd veya
dvdleri paylaşımlı indirme yoluyla çoğaltarak edinir, formatlamak zorunda
kaldıklarında kotayı çok fazla kullanmamış olurdu.

TalgaNlı Çakrak BuşguT

03.08.2007 tarihinde Bunyamin VICIL <arianus at gmail.com> yazmış: