[Pardus-kullanicilari] Pardus live ve external sabit disk?

Mehmet Selim İmre selimimre at gmail.com
3 Ağu 2007 Cum 20:37:33 EEST

Cevaplar için teşekkürler.

USBden boot özeliği gerekliliğini biliyorum zaten. USB boot özelliği olmazsa da yapacak bişi olmaz zaten. Ekran kartı konusunda da, görüntü geldiği sürece büyük olasılıkla yeterli olur. Ek özelliklerle ne kast ediyorsunuz bilmiyorum ama misal 1280-800 yapmak için gerekli değişikleri yapatsam xorg.conf dosyasında ne olur? 4:3 ekranlarda sorun mu çıkar?

Teşekkürler..