[Pardus-kullanicilari] açılışta destopu göremiyırum.

Meteor yazanadam at ttnet.net.tr
3 Ağu 2007 Cum 20:30:28 EEST

iyi akşamlar;

Az önce Necmettin bey'in dedğini yapıp sysinfo'ya ulaştım. Masaüstünde
Pardus menüsü var derken kastettiğim durum çubuğundaki Pardus düğmesinin
altındaki uygulamalara erişim sağlayan menü.

Bu arada hemen belirteyim,sabah saatlerinde resmi bir kurumun sitesine
girip oradaki bir flv uzantılı dosyayı indirmek istedim; ancak boyutunun
çok yüksek olduğunu görünce, vazgeçip iptal'i tıkladım Fakat Opera'nın
ekranında tüm ekranın kaplayacak biçimde  bir takım anlamsız simgeler
belirdi ve program bir süre dondu kaldı. Fakat diğer masaüstüne geçip
başka bir programın çalışmasına çok kısa devam ettikten sonra yeniden
Opera'nın olduğu masaüstüne geçtim ve programı kapattım.

Öğleden sonra bilgisayarımı yeniden açtığımda da açılış ekranında
masaüstü simgesinin üzerinde bir süre donma olduktan sonra açılan
desktop ekranında  arka arkaya " file protokolüne erişim beklenmedik
biçimde sonlandırıldı " ve " media protokolüne erişim beklenmedik
biçimde  sonlandırıldı " olarak KDE hata iletilerini aldım. Ve karşımda
beliren öğleden sonraki iletimde yazdığım ekrandı.

Akşamüzeri güncellemeleri yaptıktan sonra da aynı hata devam ediyordu.
Fakat amarok'u açıp Winxp dizinideki bir Mp3 uzantılı dosyanın adına
tıkladığımda dosya çaıştırıldı.  Ve biraz önce rahat biçimde masaüstü
resmini değiştirdim.

                                           Mehmet