[Pardus-kullanicilari] Açılışta desktop'u göremiyorum

Meteor yazanadam at ttnet.net.tr
3 Ağu 2007 Cum 15:20:43 EEST

İyi günler;

az önce users grubuna ait bir kullanıcı hesabına giriş yapmak
isteğidimde açılış ekranın çok kısa bir duruşunun ardından açılan masa
üstünde önce file ardından media protokolüne erişim sağlanamıyor
hatasının ardından masaüstünde hiç bir şey göremedim, arkaplan resminden
başka.

Fakat KDE menüsünden tüm uygulamalara, desktop'a hatta Winxp dizinlerine
bile erişim sağladım.

Hemen arkasından wheel grubuna ait kullanıcı hesabına geçtiğimde
masaüstü karşımda arz-ı endam ediyordu.

Users grubuna ait kullanıcının masaüstünü göremeyince - gerçi bu ciddi
bir soruna yol açar mı ileride bilemiyorum -  biraz üzülsem de bunu pek
önemsemedim. Zira hem arkaplan resimini fotoğraf gibi görüyor hem de
uygulamalara KDE menüsünden ulaşabiliyordum. Hatta bu bana tüm desktop
uygulamalarını KDE menüsüne gömerek masaüstünü bir fotoğraf çerçevesi
gibi kullanarak görsel şölen havası katmak  düşüncesini  verdi.

Şu anda beni sıkıntıya sokan nokta - ona da sıkıntı denirse - sysinfo'ya
ulaşamamak oldu.

                                        Mehmet