[Pardus-kullanicilari] 02.08.2007 tarihli güncelleme sonrası hata

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
3 Ağu 2007 Cum 09:56:49 EEST

dün akşam 20 sıralarında 48 adet güncelleme var dedi benim kedicik. ben de
bugüne kadar hiç problem çıkartmadığı için tamamını seç ve paketleri kur
dedim. akşam normal kullandım pcyi. gece 1 gibi kapattım. bu sabah geldim
açtım

- /dev/dsp olmadığı için ses sunucusu çalışmadı. kmix'de de geçerli
karıştırıcı hiç yok. tasma'dan baktım herhangi bir fark yok. ne yapmam lazım...
alsa driverlar ve gerekli olan tüm paketleri kurulu.
- sonra efendim external disklerimin hiçbirine ulaşamıyorum. verdiği hata
ise: "FATAL: Module fusenot found. fusermount: fuse device not found, try
'modprobe fuse' first FUSE mount point creation failed Unmounting /dev/sde3
()". root olup "modprobe fuse" dediğim zaman "FATAL: Module fuse not found."
diyor. çıkarttım externalları tekrar taktım olmadı.

başka hata varsa da bilemiyorum yavaş yavaş işim oldukça çıkıyor.

çakıldım kaldım. bir yardımcı olursanız sevinirim.

Donanım:
- Gigabyte K8NF9