[Pardus-kullanicilari] dizüstü bilgisayara pardus yüklenmiyor

Uygar UZUNHASAN uygaruzunhasan at yahoo.com
2 Ağu 2007 Per 16:00:40 EEST

Ben de aynı sorunu yaşadım (dil seçimini tamamlayıp ekrana deniz manzarası gelmesi gereken aşamada) ve ctrl alt + - işe yaramadı, sonra aklıma geldi, "Şu crt ekrana bağlasam..." dedim ve oldu, crt ile yine ctrl alt + - kısa yolu ile görüntü almayı başardım.
Fakat benim sorunum o kadarla kalsa iyi, harddisk i bi türlü görmedi (anakart ve ekran kartı SiS, kernel bendeki chip seti desteklemiyor galiba çünkü kernel org da gördüğüm kadarı ile yeni nesil SiS chipset desteği 2.6.22 ile geldiği yazılı vs. vs.) ben de bu kernel i içeren FEDORA 7  kurabildim ama o da iyi çalışmıyor. (yanlış anlaşılmasın diğer iki bilgisayarımda tercihim PARDUS)
sizin ana kartınız ise intel olduğuna göre muhtemelen bu sorunu yaşamadan geçersiniz, kurulumdan sonra ekran ayarlarını düzeltir crt den kurtulursunuz.
Kısaca tavsiyem: Harici bir ekran (tercihen crt çünkü geniş bir çözünürlük, frekans aralığı var.) kullanmanız.

Uygar UZUNHASAN
uygaruzunhasan at yahoo.com

Boardwalk for $500? In 2007? Ha! Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.
http://get.games.yahoo.com/proddesc?gamekey=monopolyherenow