[Pardus-kullanicilari] Pardus Yeniden Başlat seçenkleri

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
1 Ağu 2007 Çar 19:16:04 EEST

Arkadaşlar,

Sanal makineye kurduğu 2007.2 de ve farklı bir makineyi 2007.2'ye
yükselttiğimde yeniden başlat menüsü altında farklı bir seçenek var.  Bu
seçenek ile diğer bir işletim sistemi ile başlatıla biliyor. Benim makinede
ki Pardus 2007.2 de Yeniden Başlat seçenekleri ( Pardus veya diğer işletim
sitemi ) bende görünmüyor. Güncellemelerim tam, sistemde de başka bir
eksiklik yok. Bu özelliği nereden aktif ediyoruz? Güncellemeler ile 2007.2'ye
yükselten diğer kullanıcılarda durum nedir?
--
H.Kubilay KOCABALKAN
DOĞANLAR UPS ELEKTRİK ELEKTRONİK

Yıldız Mah. 216. Sok. No:5/A ANTALYA