[Pardus-kullanicilari] dizüstü bilgisayara pardus kurulmuyor

harun uslu harunuslu00 at gmail.com
1 Ağu 2007 Çar 15:53:07 EEST

Merhaba, Acer Aspire 5512 marka ve model dizüstü bilgisayarıma Pardus 2007.2'yi
kurmaya çalıştım ama kurulmadı. bilgisayarı CD'den başlattım, dili seçtim.
Bundan sonra ekran siyah oldu ve hiçbir ilerleme olmadı. kurulumu 4 farklı
cd'den -markaları da farklı- denedim ama nafile. bu CD'leri masaüstü
bilgisayarımda denedim, çalıştılar. Diğer mesajları okudum, kimilerinde
parçaların çıkartıp öyle kurulum yapmak gerektiği söyleniyordu. dizüstü
bilgisayarda bu mümkün olmadığı için ne yapabilirim?
bilgisayar özellikleri şu şekilde:
intel anakart
Intel Centrino 1.73 ghz işlemci
512 mb ddr2 533 mhz ram