[Pardus-kullanicilari] Linux'u neden MEB ve YÖK kullanmiyor?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
1 Ağu 2007 Çar 15:00:54 EEST

Selamlar,
Boşuna tartışmıyor muyuz???
Aramızdan her iki kişiden birisi küresel sermayenin dizinin dibine
uzanan birilerin oy vermiş?!

Bizde burada ülke için küçük bir damla bile olsa birşeyler yapmaya
uğraşıyoruz... Birileri de televizyonlarda BBG, dans ve Bülent Ersoy'un
kocasını izliyor!!

Boşuna çabalamasak mı beyler :(

--
Saygılarımla,