[Pardus-kullanicilari] Linux'u neden MEB ve YÖK kullanmiyor?

ismail buhur ismailbuhur at gmail.com
1 Ağu 2007 Çar 14:34:39 EEST

Olaya bir ev kulanicisi gozuyle bakmayin lutfen bu kombinasyona girdiginizde
herkesin kendine gore bir istegi ya da farkli istekleri olabilir mesela ben
hemen hemen hicbir muhendislik programini dogru durust kullanamiyorum
elbette muadilleri olabilir ancak daldan dala sunu ogreneyim bunu ogreneyim
yerine esas olan egitimini aldigim programlari ogrenmek isterim ne yazikki
uzulerek soyluyorum ki sayin kullanici Siz Ulkemizin urettigi diyorsunuz
Linux diyorsunuz harika diyorsunuz  bencede oyleki  Ulkemizin urettigi bu
programi ve hatta Tubitak destekli Uludag  Unv. belkide  odtude  bu konuda
yardimlarda bulunmustur ama  ben nedense bunu devletin benimsedigini
goremiyorum neden okullarda windows yerine YÖK KARDESIM biz bunu urettik
ulkemizin programidir diyip unv.lerde kullandirmiyor YÖK ile TUBITAK
birlikte degil mi neden unv bilgisayar muh veya diger muhendisliklerinde
projeler linux'de yapilsin demiyor?  Neden milli egitim Bakanligi linux
kullanilacak okullarda demiyor.kime diyelim ne yapalim buyrun soyleyin
insanlara hala windows empoze ediliyorken Muhasebe programlari , kobi ve
buyukl olcekli firmalarin kullanacagi programlar windows destekliyken siz
elbette ev kullanicilari icin edebilirsiniz...

Sayin Kullanici balik bastan kokar dimi cocuklar Windows ile yetisiyor sonuc
ne olacak sizce?
isteyen linux'u kullansin mi olacak?

Emin olun bu yazilara da cok fazla yanit gelmiycektir.Kiziyorum cunku guzel
birsey yapiliyor ama donup bakan yok!!!

Saygilarimla
Iyi Calismalar