[Pardus-kullanicilari] toshiba satellite p100-160 ses sorunu!!

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
1 Aðu 2007 Çar 11:09:00 EEST

Samba programını denediniz mi? Pardusta yüklü olarak geliyor. Windows makineler ile linux makineye ulaşılmasını sağlıyor?

  Siz Pardusu çalışan cd olarak mı kullanıyorsunuz?

levent akcaman <akcamanlevent at gmail.com> wrote:
  evet hala calismiyor.hemen herseyi denedim.alsa nin kendi sitesinden en son surumunu bile tekrar kurdum.ses hala yok...hayir donanimda bir sorun var desem vistada canavar gibi calisiyor..ubuntunun bir forum sayfasinda bir seyler anlatilmis onlarida denedim.hatta ayarlar ile cok oynamis olabilirim diye tekrar kurulum yaptim.ama nafile.su olayida bir halletsem vistaya donmek istemiyorum.daha onceki makinelerde bir sorun yoktu.Ayrica bulabildigim butun linux dagitimlarinin live cd leri ile deneme yaptim.yine yok.Ayrica birsey sormak istiyorum iki bilgisayar arasi ad-hoc baglantisi yapamiyorum.pardusta bu ozellik yokmu acaba.xp yuklu bir bilgisayarda d-link dwl-g122 usb  wireless bagli.pardus kurulu notebook ile internete xp uzerinden baglaniyorum.xp-vista sorun yok.ama xp-pardus olmuyor..

  01.08.2007 tarihinde Özgür Tunca <ozgur.tunca at yahoo.com.tr > yazmış:  Sorununuz devam ediyor mu? Aklıma bir seçenek daha geldi ...Tasma>ses ve çoklu ortam>genel sekmesi altında Ses sistemini etkinleştir seçeneği işaretli olmalı...kontrol eder misiniz?

Özgür Tunca <ozgur.tunca at yahoo.com.tr> wrote:
      Siz daha önce de bu konu ile ilgili yazmışsınız...
  1. eğer versiyonunuz 2007.2 değilse bence hemen yükseltin.
  2. PİSİ içinden alsa driverı ile ilgili bir güncelleme varsa hemen güncelleyin.
  3. Hala çalışmıyor ise root olarak sisteme giriş yapın. alsaconf komutu verin...
  Tamam tuşuna basın...ekranda çıkan seçeneklerden sizin ses kartınızı seçin ve tekrar tamam seçeneğine basın...Bu işlem etc klasörünün altındaki modprobe.conf dosyasını düzenlemek için yapılıyormuş. Ekrana gelen uyarıya EVET deyin...işlem tamamlandıktan sonra kaydedin...
  4. Sorun yine çözülmez ise bilgisayarınızın kulaklığından ses gelip gelmediğini kontrol edin.

  Umarım işinize yarar iyi çalışmalar....