[Pardus-kullanicilari] pardus'a program kurulumu

G.GRGN gokmengorgen at gmail.com
30 Nis 2007 Pzt 20:40:26 EEST

On Monday 30 April 2007 19:59:20 Onur GlTeKn wrote:
> arkadaslar ben linux ta ve pardusta çok acemiyim.bana pardus a program
> kurulumunu en basit bir þekilde anlatabilecek bi arkadas var mý? eðer
> burda anlatamam msnde anlatabilirim diye olursa onurgultekin at hotmail.de
> gultekinn_onur at hotmail.com
> admin at te5ir.org
>
> mail adreslerim.arkadaslar yardýmýnýza çok ihtiyacým var lütfen bi
> yardým edin

Tasma>Sistem Seçenekleri> Program Ekle, Güncelle veya Kaldır'ı kullanın. Ne
program kurmak istiyorsanız ona çentik atıp programı kur deyin. Paket
bağımlılıkları olduğu zaman onları kabul edin. Kurduğunuz program Pardus
menüsünde ilgili alt menüde yer alacaktır. Örneğin AMSN yüklerseniz Pardus
Menüsü> Program> İnternet> AMSN

İyi günler.

--
G.GRGN