[Pardus-kullanicilari] kpowersave calisiyor gibi yapiyor.

Orhan Polat orhanpolat at gmail.com
30 Nis 2007 Pzt 00:44:33 EEST

halt komutu ise yaradi.
Asagida sorun oldugu durumlar duzeldi.

1-DVD-ROM a taktigim herhangi dvd cd lerin mount olmamasi
2-USB den giris yapilan tasinabilir harddisk in mount olmamasi
3-KPowersave in calismamasi.
4-Kicker menusunun cokmesi.

Tesekkur ederim yardimlariniz icin.. Pardus ta uzun sure pc yi kapatmayinca
ustune ustluk bir de guncelleme yapinca bunlar olacak mi acaba arasira?

29.04.2007 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: