[Pardus-kullanicilari] sony vaio s1-s2 ve Fn tuşları

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
29 Nis 2007 Paz 21:55:51 EEST

Mrblar fn ve ilgili tuşlara  bastıktan sonra konsole ekranından dmesg komutu
sonunda bu tuşun karakter kodunun herhangi bir görev için atanmadığıyla alakalı
bişiler yazmış olacak ordan ilgili keyscan kodunu bulabilirsiniz. Bu
kodu sonrasında
Kde altında çeşitli yardımcı programlarla  ekleyebilirsiniz.