[Pardus-kullanicilari] kpowersave calisiyor gibi yapiyor.

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
29 Nis 2007 Paz 13:18:37 EEST

29.04.2007 tarihinde Orhan Polat <orhanpolat at gmail.com> yazmış:

> Merhaba arkadaslar. guncellemeleri yaptiktan 1gun sonra bilgisayari
> yeniden baslattim.
> Ilk basta kicker menusu kullandigim KDE menusu coktu. sonra hata bildirim
> ekrani cikti.
> ardindan yine KDE menusune tikladim yine coktu. Bu sefer geri de gelmedi.
> Bir turlu
> cozemedim durumu. Ben de klasik gorunume gectim.
>
> Daha sonra bilgisayari yeniden baslatinca farkettim ki kpowersave
> calisiyor.. yani konsoldan
> girince kpowersave zaten calisiyor diye uyariyor fakat sag altta gozuken
> [...]

ctrl+esc tuşlayın gelen pencerede kpowersave sürecini seçip öldür tuşuna
basın.
ardından bir konsole açın konsola kpowersave yazarak çalıştırın ve orada
yazan hataları
buraya yazın. bilenler yanıt verecektir.

not: kpowersave ne zaman bende bunun gibi sorunlar çıkarsa konsoldan
çalıştırıyorum. şimdiye kadar
hiç hata alamadım, konsoldan çalıştırdıktan sonra düzgün çalıştı...