[Pardus-kullanicilari] tar ile kurulan programlari kaldirabilmek

Gökmen GÖRGEN gokmengorgen at gmail.com
28 Nis 2007 Cmt 15:53:58 EEST

On Saturday 28 April 2007 15:38:11 ismail buhur wrote:
> merhaba Linux'e herhangi bir yerden indirdgimiz tar ile kurulan programalri
> nasil kaldirabiliyoruz
>
> yardimlariniz icin tesekkur ederm

Derlenerek kurulan programların dosyaların nerede olduğunu, yüklenip
silinmesini kolaylaştıran bir "kommander betiği" olduğunu duydum ama hala
ismini bilebilmiş değilim. Bilen arkadaşlarımızın cevap yazmalarını
bekliyorum. Ayrıca sourceinstall gtk programını önerenler de oldu, ama o
programı kurmak benim için pek uygun olmadı. ayrıca bir kaç şey daha kurmak
gerekiyor çünkü.

Genelde tar.gz ile kurulan programları kaldırmanın yolu, tek tek tüm ilgili
dizinleri ve dosyaları elle silmektir diye biliyorum.

--
G.GRGN

ESOGÜ - Management