[Pardus-kullanicilari] RSS feed aggregator

Gökmen GÖRGEN gokmengorgen at gmail.com
28 Nis 2007 Cmt 15:21:08 EEST

On Saturday 28 April 2007 14:57:29 Rahmi Lale wrote:
> Selamlar,
>
> Az önce fark ettim ki RSS Feed listem sıfırlarnmış. Var olan onca Feed
> listede yok. Alakası var mıdır bilmem ama dün yeni güncellemeleri
> yüklemiştim, buna benzer bir durum ile karşılaşan var mıdır?
>
> Esenlikler.

Selam,
Şimdi akregator'u büyük bir telaşla kontrol ettim, onlarda rss yüklemiştim,
dün güncelleme yapmıştım fakat öyle bir problemle karşılaşmadım. belki home
dizininizin içinde önemli bir dizinin silinmesinden kaynaklanan bir problem
olabilir. Eğer böyle bir şey yapmıyorsanız, arasıra home dizinininizi
yedeklemenizi öneririm (gizli dosyalarla beraber).

--
G.GRGN

ESOGÜ - Management