[Pardus-kullanicilari] openoffice güncellenemiyor

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
28 Nis 2007 Cmt 12:04:45 EEST

Güncelleme sonrası openofficede aşağıdai hatayı alıyorum:

openoffice paketi, versiyon 2.1.3, sürüm 41, inşa 33 kuruluyor
Yeni dağıtım sürümüne yükseltiliyor
Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
Dosya '/var/lib/pisi/package/openoffice-2.1.3-39/files.xml' bulunamadı.

Nerede hata var anlayamadım. Openoffice'i kaldırıp tekrar kurdum.Değişmedi. Pisi önbelleğini temizleyip tekrar güncelledim. Hata devam ediyor.
Yardımınız için teşekkürler.

Besim

Yahoo! Answers - Got a question? Someone out there knows the answer. Try it
now.
http://uk.answers.yahoo.com/