[Pardus-kullanicilari] mount sorunu

Ahmet KAMACI ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr
28 Nis 2007 Cmt 08:27:13 EEST

fsck sonrasi boyut duzeldi ama hala diske birsey kopyalarken ozellik boyut olarak buyuk olan seyler disk kendi kendine salt okunur oluyor ne birsey yazabiliyorum ne silebiliyorum restart ettikten sonra duzeliyor fstaba oncedende demis oldugunuz sekilde baglamistim

Merhaba Ahmet Bey,

Belki dosya sisteminde bir hata olabilir, umount edip, sudo fsck.ext3
/dev/sdb1 diyerek bir kontrol edebilir misiniz?

sonra

sudo mount /dev/sdb1 /ikinci_hdd diyip (ikinci_hdd yerine siz gereken
patikayi yazin) mount edin, bakalim ayni sourn oluyor mu.

bir de fdisk ile o diskin partition yapisini gonderebilirseniz iyi
olur. Gercekten 20G eksiklik var mi ordan gorebiliriz. df -k ciktisi
da iyi olur.

fstab'da genelde noatime, defaults seceneklerini yazsaniz yeterli olacaktir.

Kolay gelsin,

Emre