[Pardus-kullanicilari] open ofiste ingilizce

kilic koken kilickoken at gmail.com
27 Nis 2007 Cum 16:19:22 EEST

Sevgili Dostlar,

Ayarlar/Seçenekler/Dil ayarları bölümünden diğer dilleri seçebiliyorum.
Ama ben belki de yanlış ifade etmiş olabilirim.
İngilizceyi seçtiğimde, yanlış yazılan kelimelerin altını kırmızı zikzakla
çizmiyor.
Bunu yaptırmanın yolu var mıdır?

Şunu da ekliyeyim:
Dil ayarları bölümünde yalnız Türkçenin önünde, "yeşil renkli onay imi"nin
üzerinde "ABC" yazılı.
Diğer dillerde yok.

Teşekkürler!

Kılıç.