[Pardus-kullanicilari] DJ programı

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
27 Nis 2007 Cum 15:52:31 EEST

Merhabalar.

Pardus kurduğum bir arkadaşımı DJ programlarına olan bağımlılığından dolayı
bir türlü win den kopartamadım. Pardusta kullanabileceğim Virtual DJ
türünden program(lar) var mı acaba? Wine ile kullanabilir miyim bilmiyorum
onu denemedim ama çok fazla bilgisi olan bir arkadaş değil ve de pc de bana
uzak. Depodan indirebileceğimiz bir program olursa memnun olurum.

İyi Çalışmalar
Cem

Not: Benim bu tür programlar konusunda hiç merakım ve dolayısı ile bilgim
yok o yüzden tavsiye ettiklerinizi kurmasını isteyeceğim arkadaşıma.