[Pardus-kullanicilari] mesaj gelmesini istemiyorum:(

Selim Tavþan selimtavsan at gmail.com
27 Nis 2007 Cum 14:07:24 EEST

27.04.2007 tarihinde ismail yuksel <is_ma_il_yuksel at hotmail.com> yazmış:

> *Ä°SMAÄ°L YÃœKSELâ„¢*
>
> ya banada devamlı geliyor gelmesini istemiyorum ve üyeliğimi iptal
> ettirmek istiyorum. fakat ben burlara rastgele geldim şifre falan yazıys
> hatırlamıyorum yani. Nasıl gelmemesini sağlarım

bütün mesajların altındaki bu linkte her türlü ayarı yapabilirsiniz. bunlar:

-üyeliği sürdürüp tek tek mesaj almak
-üyeliği sürdürüp toplu mesaj almak
-üyeliği sürdürüp mesaj almamak
-üyelikten çıkmak.

benim anlamadığım bu linki kullanıp üye olup seçeneklerini düzenleyen
kişiler, girdikleri bu kapıdan
tekrar çıkmayı yapamıyorlar. çünkü kimse kimseyi zorla üye yapmadı ki, beni
çıkarın diye talepler geliyor.

artık ben de "beni bu listeden çıkarın" şeklinde mesaj almak istemiyorum :-)
kendiniz yapabilirsiniz...