[Pardus-kullanicilari] Muhtelif Sorunlar-Cozum Icin Yardim Edin Lutfen...

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
26 Nis 2007 Per 20:45:00 EEST

> 07:00.0 Multimedia controller: Philips Semiconductors
> SAA7134/SAA7135HL Video Broadcast Decoder (rev 01)
> 07:00.0 0480: 1131:7134 (rev 01)

 /etc/modules.d/saa7134 isimli bir dosya oluşturun ve içine

 options saa7134 i2c_scan=1 oss=1

 yazın, update-modules komutunu çalıştırıp bilgisayarınızı baştan
başlatın. Sorun çözülmüş olabilir.

 Çözülmezse aynı yere i2c_scan=1 yerine card=XX tuner=XX (XX yerine
uygun sayıları gireerk) aynı işlemleri yapıp deneme yapmanız gerekiyor.
Kartınızın tam marka modelini google da aratırsanız belki bir çözüm
bulabilirsiniz.