[Pardus-kullanicilari] Ekran tazeleme hızı mevzusu

Rahmi Lale rahmi.lale at biotech.ntnu.no
26 Nis 2007 Per 17:35:29 EEST

Eyup Selam,

Evet MHz ifadesi yanlış oldu.

Lakin bir hata daha buldum ki sistem halen 60 Hz tazeliyor. 75 i yanlış
yazmışım zira monitörün bilgi kısmında 74.9 kHz / 60 Hz yazıyor idi. Ben 74 u
tazeleme hızı olarak yorumlamışım. Monitörü WinXP'de kullanıp bu ekrana bir
daha baktım ve orada 60 Hz yerine 85 Hz yazıyor idi (1600x1200 at 85 Hz).

Velhasıl hataları göz ardı eder isek xorg dosyasındaki değişikliklere rağmen
halen 60 Hz deyim.

Öneri var mı?

--
Rahmi Lale
NTNU,
mailto:rahmi.lale at biotech.ntnu.no

Simplicity is making the journey of this life with just baggage enough.
-Charles Dudley Warner, editor and author (1829-1900)