[Pardus-kullanicilari] microsoft office - open office

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
26 Nis 2007 Per 17:24:52 EEST

Merhaba,

Boyle bir ortak format yok. Ancak Microsoft'un yeni XML formati
(office 2007'deki) acik standartlara sahip yani isteyen onu da
kullanabilecek (simdiki ikili gizli format).

Openoffice icin bu formati kullanmasini saglayan bir eklenti var mi
bilmiyorum, Novell'in yaptigi bir eklenti var ama sadece windows'da
calisan openoffice icin oldugunu okumustum. Linux'a tasinip
tasinmadini bilmiyorum.

MS Office'in ise Openoffice'in ODF (Open Document Format)'ini
desteklemesi icin bir bir eklenti var. Nette bulunabilir.

Kolay gelsin,

Emre