[Pardus-kullanicilari] müzik cd'si çalmamaya başlamış..

mengucek at gmail.com mengucek at gmail.com
26 Nis 2007 Per 11:39:32 EEST

26 Nis 2007 Per tarihinde, Cem TURGUT şunları yazmıştı:
> Teşekkürler söylediğiniz için akşam evden yapabilirim ancak. Sonucu
> bildiririm.
>
> 26.04.2007 tarihinde Besim Durgun < bdurgun2 at yahoo.co.uk> yazmış:
> Bende de bu sorun vardı. Bunla ilgili bir de ileti göndermiştim. Ama dün
> bir güncelleme yaptım. Ve artık bu sorunu yaşamıyorum. Bilginize.

Merhaba..
Dünkü güncellemelerden sonra bende de çalmaya başladı..
Ama.. Amarok'a cd'yi aç diyince; "parça listesi derleniyor" işini iki dakikada
yapıyor.. ve makina patinaj yapar gibi zorlanıyor :)
Bakalım.. anlamaya çalışıyorum..

Hoşça kalın

--
menguceko