[Pardus-kullanicilari] yeni ara sürüm ne zaman geliyor? (pardus 2007.2)

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
26 Nis 2007 Per 12:52:59 EEST

harddisk 3 e bölünmüş. 3 ü de fiziksel sürücü.sda 1 de xp sda 2 de pardus
kurulu. kuracağım bilgisayarda başka partitiona kursam da grubı yeniden
kursam olur mu? yine o dediğiniz ayarları tekrar yapıp. Gerçi grubı her
halukarda mbr a yazmak lazım sanırım. Ya da diyelim ki benim pardus sda1 de
kurulu. onu klonlayınca mbr ı da alıyor mu yani yeni bilgisayarın sda1 ine
kursam grub da kurulur mu?