[Pardus-kullanicilari] Ynt: Tv kartı-Laptop

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
26 Nis 2007 Per 12:52:24 EEST

Aver Tv kartındaki ses problemi benim masaüstü bilgisayarımda da
var. Yapılandırdıktan sonra ilk başta ses geliyor. Sonra, görüntü
penceresini kenarından tutarak farklı şekilde boyutlandırdığım an
ses gidiyor ve bir daha gelmiyor. İki kez denedim aynı şey oldu.
Zaten görüntüsü de kaliteli olmadığı için uzun zamandır hiç
kullanmıyorum.

XP altında kullanırken en son yayınladıkları sürücü ile çok güzel
olmuştu... Keşke geliştiricilerden biri bu konuya el atsa...
Eksiklerini giderip, Lirc ayarlarını Pardus için düzenleyerek
bilgisayarımızı Pardus altında Media Center'a kavuştursa... Eminim
çok dua alırdı.