[Pardus-kullanicilari] Ynt: Firefox Bankalar

Emre Göksoy egpardus at gmail.com
26 Nis 2007 Per 08:08:05 EEST

Bahtiyar Bey hem uyarısında hem de hata hakkında haklı. YKB dekontu
yollayamıyor, işlem "tamam" butonuna bastığınızda "tamam"lanamıyor. Şimdi
denedim ve hata tekrarlandı.
Saygılarımla...OEG

26.04.2007 tarihinde Bahtiyar GUL <bahtiyargul at yahoo.com> yazmış:

> Merhaba,
> Benim YKB'de "sorun" olarak bildirdigim "sorun" sizde yok mu; bunu
> denediniz mi?
> Yani yaptiginiz bir hesap hareketinin dekontunu bir e-posta hesabina
> yollayabiliyor musunuz? Eger yollayamiyorsaniz "hic bir sorun yok"
> diyemeyiz. Somut bir sorun tanimlanmis bir mesaja "sorun yok" diyerek cevap
> vermek bana hic mantikli gelmiyor. "Ben sizin denediginizi denedim, bende
> sorun olmuyor" denebilir tabi. Eger oyleyse bildirirseniz sevinirim.
> İyi günler,
> Bahtiyar

Harfler sorunluysa menuden "Gorunum/Karakter Kodlamasi/Unicode (UTF-8)"
seciniz.