[Pardus-kullanicilari] BİLGİSAYARI YENİDEN BAŞLAT

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
26 Nis 2007 Per 07:48:21 EEST

25 Nis 2007 Çar tarihinde, nihat köklü şunları yazmıştı:
> ESKİDEN YENİDEN BASLATIRKEN ..YENİDEN BAŞLATIN ÜZERİNE UZUN SURE BASTIĞIMDA
> İŞLETİM SİSTEMİ SECEBİLİYORDUM 2007.1 DE NEDEN YAPAMIYORUM

Tasma -> Sistem Seçenekleri -> Giriş Yöneticisi'ni açın. Alttaki Yönetici Modu
düğmesine tıklayıp şifrenizi girdikten sonra Kapat sekmesinden Boot manager
seçeneğini Grub olarak değiştirin.

Ayrıca kullanıcı simgeniz de düzgün görünmüyorsa Kullanıcılar sekmesinden
Kullanıcı resim kaynağını "Yönetici, kullanıcılar" şeklinde değiştirin.