[Pardus-kullanicilari] sistem penceresinde bilgilerin birbirine girmesi

selim ok selimok at gmail.com
25 Nis 2007 Çar 23:17:31 EEST

Bunun yüklediğiniz programlarla ilgisi yok. Kendisi bir hata. Hata kayıt
sistemine bildirirseniz ilerde yenilenecek sysinfo penceresi için şimdiden
düzeltilecekler listesine girmiş olur.
Sistem bilgileri penceresi detayları html dosyası aracılığı ile gösteriyor,
html kodlarındaki ufak bir eksiklik sebebiyle pencerenin boyutu değiştiğinde
bilgiler sıkışıyor ve sıkışınca bozulmalar oluyor.

İyi çalışmalar,
Selim

25.04.2007 tarihinde Cihan Kaya <kayacin at gmail.com> yazmış: