[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
25 Nis 2007 Çar 21:35:59 EEST

Selam Oguzhan (yasta buyuk oldugumdan boyle hitap etmem sorun olmaz umarim),

Oncelikle, normalde baglantiyi modem mi yapiyor yoksa bilgisayarin mi?
Windows'a girdiginde, ethernet kartinin IP adresini bize soyleyebilir
misin? Bir de ayarlarinda ne oldugunu (otomatik al falan var mi?)

Windows'da iken baglantiyi bir program veya sen kendin mi yapiyorsun?
Yoksa actiginda otomatik internet acik mi oluyor?

Kablolu mu baglisin modeme yoksa kablosuz mu? Kablosuz ise sendeki
kablosuz kartin marka / modeli ne?

Eger 192.168.x.y gibi bir ip almissa windows'un, o zaman pardus'ta
iken ag yoneticisine girip, yeni bir baglanti yaratip, diger ayarlari
otomatik yaparsan sorunu cozmus olman gerekir.

Detayli bilgi verirsen bakalim...

Emre