[Pardus-kullanicilari] Güncelle güncelle nereyekadar

Bulent TUNCBILEK edinak2000 at gmail.com
25 Nis 2007 Çar 15:23:51 EEST

> Olay Pardus ile doğrudan ilgili değil.Linux bir çok proje alt yapısı
> üzerine
> kurulu.Bu alt yapılar birbirinden bağımsız güncellemeler yayınlayınca,
> dağıtım üreticileri bunları kendi dağıtımlarına uyarlıyorlar.
> Bu konuda güncel proje değişikliklerini  takip EDEBİLEN nadir
> dağıtımlardan
> biri PARDUS.Zaten PARDUS'umuzun bu özelliği çoğu linux kullanıcısı
> tarafından
> tercih sebepleriden birini belki de en önemlisini oluşturuyor.
> Sisteminizi güncellememek/güncellemek sizin tercihinizdir. Sistem
> [...]

Sanarım beni yanlış anladınız .
Amacım yapıcı bir eleştir getirmek. Pardus henüs Uludağ projesi olarak
gecerken yakından takip ediyordum. Eğer siz sisteminizi ve sadece
sisteminizde kurulu paketleri güncel tutmanın bir yolunu biliyorsanız lütfen
söyleyin.Tabi sistemde kurulu paketlerin tamamını ezbere bilmek yada pisi
ile tek tek kontol etmek dışında. Pardus dağıtımının hedefi kitlesi
bilgisayar kullanıcıların %0,001 oluşturan Linux meraklıları ise ki ben
onlardan biriyim Pardus gibi bir dağıtıma gerek yoktu.
Saygılarımla.