[Pardus-kullanicilari] Ag Arabirimini Durdurmak

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
25 Nis 2007 Çar 02:05:59 EEST

Selam arkadaslar,

Su anda misir'da havaalanindan yaziyorum, az sonra bilgisayari
kapatip, Windows'a gecip, karti disable edip bilgisayari tekrar bu
sekilde kapaticam.

Yani blacklist'e ekle cikar falan guzel bir cozum degil. Aslinda
Comar'in bu islerden de anliyor olmasini dilerdim.

Windows'un disable ettigimde o sekilde kalmasi ile ilgili bir yamugunu
gormedim bugune kadar. Onceden test edip onaylarim her zaman :)

Bilgisayarda bir donanim dugmesi var ama ac kapa seklinde degil gene
tiklanacak bi sey, windows'da once ona tiklayip radyo'yu kapatiyorum,
sonra karti disable ediyorum tam garanti olsun diye zaten...

Herkese iyi geceler,

Emre