[Pardus-kullanicilari] Firefox - Donma.....

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Nis 2007 Pzt 23:52:02 EEST

Hocam
Pardus da bir kez gmail de donma yaşayınca Open suse 10.2 ile üç gündür
donma yaşadığım sayfalarda dolaşırken bugün gmail ve
kde-look.orgsayfalarında iki kez donma yaşadım benim kanımca Pardus
dan değil Firefox
dan kaynaklanıyor olabilir.Kolaylıklar

20.04.2007 tarihinde Server Acim <sacim at kde.org.tr> yazmış: