[Pardus-kullanicilari] Cedega hakkinda

Ahmet KAMACI ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr
23 Nis 2007 Pzt 15:31:58 EEST

Arkasim cedega evet butun windows oyunlarini calistirabiliyor en azindan
cogunu ama sole bi sikinti var lisans sozkonusu oldugundan sana bu
program icin direk bir link veremiyoruz ama zaten demo surumude tum
ugraslara ragmen calismadi ama yapilabileceklerde birisi
www.torrentz.com dan torrent linki olarak bulup indirebilirsin tar
olarak acilan paketten cikan dosyalari sadece yapistirman yeterli
sonrasinda update yazdiginda bazi fontlar yukleyecek birde oyun
calsitirmak icin cedega 6.0 motora ihtiyacin olacaktir onuda local
update ile guncelledikten sonra calismadigini goreceksin hayal
kirikligina ugrama asagidaki  yapman gereken degisikleri yaptiktan sonra
kuruluma gecebilirsin kolay gelsin

*hankarun demiş ki:*
Aslında bu sorunu bir kaç tane linux dağıtımında denedim. Nedendir
bilmiyorum incelediğim tüm sürümlerde ne zaman sürümü türkçe olarak
yüklesem

Bad registry

hatası verdi. Aynı sürümleri ingilizce olarak yükleyince cedega sorun
çıkartmadan oyunları yükledi ve çalıştırdı.

nano /usr/bin/cedega dosyasının içinde
*Alıntı:*
export P2PFOLDER=${HOME}/.cedega

satırının hemen altına
*Alıntı:*
export LC_ALL=C

satını ekleyin ve dosyayı kaydedip kapatın

kaynak:http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?t=2633&postdays=0&postorder=asc&start=30&sid=3c4d982f15bf595b755c60a2c571c5ab