[Pardus-kullanicilari] Güncelle güncelle nereyekadar

Ahmet BAGATIR permeaz at ttnet.net.tr
23 Nis 2007 Pzt 08:53:30 EEST

On Monday 23 April 2007 05:07:31 Bulent TUNCBILEK wrote:
> Merhaba
> Pardus kurdugum herkez aynı soruyu soruyor "Pardus bukadar çok güvenlik
> açığı mı varki sürekli gönceleniyor" :(
> günceleniyor diyelim her günceleme "yama" sonrasında yeni sorunlar geliyor.
> Ben buna bir acıklama bulamadım. :(
> Depo denen yerde aynı paketin 9-10 güncelemesi var.
> Pardus hiçbir zaman kararlı bir depoya sahip olmadı ve bu gidişle asla
> olmayacak. Pardus'un hedef kitlesi hala aynıysa "Güncel fakat kararsız"
> yerine "Oldukça güncel ve kararlı" olmasını tercih ederim.
> [...]

Olay Pardus ile doğrudan ilgili değil.Linux bir çok proje alt yapısı üzerine
kurulu.Bu alt yapılar birbirinden bağımsız güncellemeler yayınlayınca,
dağıtım üreticileri bunları kendi dağıtımlarına uyarlıyorlar.
Bu konuda güncel proje değişikliklerini  takip EDEBİLEN nadir dağıtımlardan
biri PARDUS.Zaten PARDUS'umuzun bu özelliği çoğu linux kullanıcısı tarafından
tercih sebepleriden birini belki de en önemlisini oluşturuyor.
Sisteminizi güncellememek/güncellemek sizin tercihinizdir. Sistem
çekmecesinden pisi yi çıkarırsınız,ne güncellemelerden haberiniz olur ne de
(size göre) başınız ağrır.
Saygılarımla...