[Pardus-kullanicilari] Ynt:Re: Toshiba Notebook Satellite A2001BP

selim ok selimok at gmail.com
23 Nis 2007 Pzt 02:37:34 EEST

Herhangi bir hataya eklenti oluşturmak için "Anahtar kelimeler" yazan kısmın
altında "Yeni Bir Dosya Eklentisi Oluştur (önerilen yama v.b.)" bağını
kullanabilirsiniz. Ancak eklentiyi hataya sonra ekleyebilirsiniz, hata
açılırken aynı anda olmuyor.

İyi çalışmalar,
Selim

22.04.2007 tarihinde Bülent Potur <bpotur at gmail.com> yazmış: