[Pardus-kullanicilari] Firefox - Donma.....

Ferhat Çiçek pardus at sadecebilgi.com
22 Nis 2007 Paz 23:09:38 EEST

merhaba...

benzer sorunlar pardus dağıtımını kullanırken bendede olmakta... firefoxda
bir kaç eklenti vardı ancak bu eklentiler ile ilgili olarak herhangi bir
uyumsuzluk sorunu olduğu gözlemlenmemiş... , sorunun bu eklentilerden
olabilecegini düşünerek ilk önce firefox üzerindeki eklentileri kaldırmıştım
ancak buna rağmen benzer sorunlar ile bazen karşılaşıyorum...

firefoxdaki bu donmalar sırasında dikkatimi çeken bir şey var... ancak
ayrıntılı olarak incelemedim... bende bu donmalar olduğu sırasında
nsluginviewer in sistem kaynaklarını bazen çok fazla kullandığını
gözlemliyorum...nspluginviewer sürecini sonlandırdığım zaman firefox daki
sorun düzelebilmekte... ancak bu her zaman olmamakta...