[Pardus-kullanicilari] Beryl çalışmaz oldu

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
22 Nis 2007 Paz 21:05:03 EEST

Merhaba.

Beryl'im çalışmıyor... Tıklanan bir uygulama açılana kadar zıplayan
simgenin gölgesi
var. Kooldock'taki uygulama simgelerinin yazıları açıldıktan sonra
silinmiyor, kalıntılar
bırakıyor. Ayrıca, masaüstüne iki veya daha çok pencere açtığımda, aktif olan
dışındakiler saydamlaşıyor.

Bunların hepsi görüntü ile ilgili sorunlar. Nasıl bir değişiklik yaptım da
bu hale geldi
bilmiyorum. Bir gece önce Tasma'da, kullandığım dışındaki pencere
kenarlıklarını
denemiş, ancak yine eski kullandığıma dönmüştüm.

Aynı gece, Amarok'u kaldırıp yeniden kurmuştum. Bu işlemi yapmamın nedeni,
Amarok'ta bir türlü değiştiremediğim ayarları yeniden yapma şansına sahip
olmaktı.
Kurulumun ardından yeniden yapılandırarak istediğimi elde edecektim. Bunu
yapabilmek için Amarok'un Ev dizini içinde gizli dosyasını da silmem
gerektiğini
düşünerek gizli KDE dizininde Amarok yazan dosyayı sildim.

Bu sorunlar en son güncellemeyi yapmadan önce ortaya çıktı. Değişebileceğini
düşünerek dün güncellemeleri de yaptım ama işe yaramadı.

Beryl'i çalıştırdığımda şu uyarı çıkıyor: "The Composite Manager crashed
twice within a
minute and is therefore disabled for this session."

Konsol çıktısı da şu:

Adil at Pardus ~ $ beryl
XGL Absent, checking for NVIDIA
Nvidia Present
Relaunching beryl with __GL_YIELD="NOTHING"
XGL Absent, checking for NVIDIA
Nvidia Present
beryl: Another composite manager is already running on screen: 0
beryl: No manageable screens found on display :0.0
Adil at Pardus ~ $ beryl-manager
Adil at Pardus ~ $ trying '/home/Adil/.xcompmgrrc' as configfile

finished parsing the config file

Ne yapabilirim?