[Pardus-kullanicilari] Firefox - Donma.....

Ozer Ozaydin ozerozaydin at yahoo.com
22 Nis 2007 Paz 14:30:16 EEST

Ayný sorun bende de var. Firefox 2.0 temasý haricinde tema yok. Eklenti olarak da DOM Inspector diye bir þey (kurduðumu hatýrlamýyorum varsayýlan geliyor olabilir) ve Online Bookmark Manager (birden fazla bilgisayarda çalýþýyorsanýz harika bir araç, tavsiye ederim ) diye iki eklenti var. Ýkisini de etkisiz hale getirdim ama hala devam etmekte problem.

Koray Löker <loker at pardus.org.tr> wrote: On Friday 20 April 2007 16:39:19 Fatih Genç wrote:
> Bu tip donmalar bende de oluyor hatta www.spotbit.com a girdiðimde direk
> kapanýyor yada yanýt vermez hale geliyor.
> Ev arkadaþýmýn bilgisayarýnda windows yüklü ve ondaki firefox da böyle bir
> sorun yok

Firefox için eklenti, yeni tema vb. kurdunuz mu hiç? Söylediðiniz sitede ya da
bu konu baþlýðý altýndaki diðer bahsi geçen sitelerde sorunu
tekrarlayamýyorum. Belki kullandýðýnýz eklentiler böyle bir soruna yol
açýyordur.

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->