[Pardus-kullanicilari] ntfs - hal automount

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
22 Nis 2007 Paz 00:19:52 EEST

Merhaba arkadaşlar,

Benim kullandığım 120 GB harici harddisk var. Hem usb, hem firewire
bağlantısı ile kullanılabiliyor. Hangi bağlantı türü ile bağlarsam
bağlayayım farketmiyor. Otomatik olarak okunur-yazılır olarak sisteme
bağlanıp kullanılır hale geliyor. Hiç bir ek işlem yapmıyorum. Yanlız
eğer harici disk açıkken bilgisayarı açarsam bazen hiç bir şekilde
harici diski gösteremiyorum. Bu durumda da diğer bağlantı türünü (usb
takılıysa firewire den bağlıyorum veya tersi) deniyorum.

Emre Erenoglu wrote On 21-04-200