[Pardus-kullanicilari] Pardus'u en iyi sekilde tanitmanin altin kurallari :)

ismail buhur ismailbuhur at gmail.com
21 Nis 2007 Cmt 13:25:12 EEST

Pardus'u tanitmak ? Hmmm? Biz ne kadar da tanitmaya kalksak bir gun yine
elinde cantasi Bill Gates Amca Turkiye'ye gelicek ve ust duzey yoneticilere
cesitli vaatlerde bulunacak ve yine herzaman oldugu gibi kanicaklar... Ama
bence 1 kac yerden baslanmali ornegin en buyuk etkileyici kitle organi
olarak Basin Yayin olmali. Tubitak yetkilileri (Hocalarimiz) Basinla surekli
iletisim icinde olup onlara Pardus'un (Linux'un) onemini ve Turkiye'nin
olusturmus oldugu bir isletim sisteminin (sizlerin yapmis oldugu) disa
bagimliligi buyuk oranda azaltacaginn bahsetmelier Yerel basin radyolar
vs...

Belki de akliniza soyle birsey gelecek e zaten yapiliyor bu dedikleriniz
diyceksiniz yetersiz dimi?Haber bultenlerine tasinmali bence...

Mesela Artik Turkiye'de Mcrosoft destekli Milli Egitim Bakanligi Sertifikasi
degilde Pardus ve Open office Sertifikasi verilmeli surec bir yerden
baslamali...

Bu arada YÖK Degistirmeli Müfredati Tubitak'tan destek alarak okullarda
Universitelerde Microsoft degilde Linux egitimleri verilmeli gencler bu
yonde egitilmeli...

Bunlarin asmadigimiz surece insanlari Derslerde Microsoft sinavlarina tabi
tuttugumuz surece Pardus'un (Linux) Nasil yayilmasini beleyeceksiniz...?

Saygilarimla

Ismail BUHUR