[Pardus-kullanicilari] İnternet Problemi

Behlül smart_man_22 at mynet.com
21 Nis 2007 Cmt 12:34:35 EEST

Merhaba arkadaşlar.Ben geçen gün bütün güncellemeleri yaptım.Bundan sonra
otomatik bağlanan internetim bağlanmaz oldu.Thomsen SpeedTouch 330 Usb
adsl modem kullanmaktayım.Neden böyle olduğu hakkında elimden geleni
yaptım ama bir sonuç alamadım.Local.start dosyasına bakıyorum.Bir problem
yok.Geçen gün beryl kurmak istedim.x.org dosyasını kurcalarken mi oldu
acaba.Yardıma ihtiyacım var.Daha olmadı ethernet çıkışlı bir modem
alacam.Şuanki modem tek çıkışlı usb modem.

Saygılarımla...

Sınırsız kapasite Mynet
email’de! Hemen tıklayın!